tisdag 4 oktober 2011

Impossible

Ja får inte ur mej några ord. De ä så svårt att öppna munnen. Ja får inte ur mej orden som finns i mitt hjärta. Inte till dej iaf. Vrf ska ja ha så svårt att prata me människor som står mej så nära? Om saker som verkligen gäller. Som ligger o trycker i mitt hjärta. Ja får bara inte ur dom.
Dom ligger där o trycker. Ja skulle så innerligt vilja göra min röst hörd, men de tar stopp. De blir en klump i magen o halsen. De går inte att trycka undan den klumpen, för ja kan inte yttra mej om de ja skulle vilja.
Har försökt, men de går inte. Ja blir så liten, vill inte såra nån.
Allra minst dej.

O ja har allti varit sån att ja tar upp problem me människor face to face. För ja hatar rykten o tycker att om man har ngt problem lr så, då tar man upp de me personen ifråga.
Men nu ä de ju direkt inge problem, de ä. Ja vet inte hur man ska definiera de. Hur ja ska ta upp de.
O sen hjälper de nog inte till att du inte öppnar upp dej. Blir genast lite svårare att prata me dej då om denna sak.
Ja har försökt, men inte nått framgång.

Anyway.

Over and Out

2 kommentarer:

  1. Lisa, Turbonegro och V.I.P.5 oktober 2011 kl. 14:01

    Gullegumman, du vet var jag finns om du vill prata, ska inte åka hem tidigare från jobbet denna vecka ;) Tänker på dej <3 Ses imorrn :)

    SvaraRadera
  2. Gollegomman! Klart ja vet de :) Vill bara inte ta de på telefon, tycker de ä lite jobbigt. Men ja lättar på mitt hjärta imorn, för ja vet att du lyssnar o finns där ;) Betyder mycke för mej <3
    Kommer ev förbi en sväng på jobbe ikväll!

    SvaraRadera