söndag 2 oktober 2011

happy happy happy

Igår va en helt underbar da! Jobba lite på morgonen, o sen körde ja A till Södra Vi. Då hjälte han mej me att installera Spotify i min mobil, sen fixa han en sladd till min bil. Så ja kunde koppla in mobilen i stereon o lyssna på sweet music :) O ett jävligt gryymt tack till dej Adrian! As sweet av dej att hjälpa mej!!!
Tackar från djupet av mitt hjärta!
Ja bara älskar Spotify, o mitt härliga ljud i bilen :)

Sen på kvällen så bjöd min man ut mej på midda. Blev riktigt fin midda på Tindered. Toast Tindered tog ja. O den maten allstå, så jävla gott! Hög klass mat o nice restaurang, kan fan inte bli bättre me de sällskapet o den maten :)
Fast iofs, bara ja har de sällskapet så skulle ja kunna äta vad som helst. Bara de ä me dej min älskling, Mikael Carlsson <3
Lycklig <3

Så en helt fantastisk da igår! O de tackar ja för :) Behövde ja =)

O ja ä kanske inte sämre själv, bakade scones till mannen ida. Stängde in han i sovrummet o dukade fram lite fint till han, o sen fick han en ögonbindel o fick snällt sitta vid matbordet o vänta tills de blev klara :)
Blev en glad överraskning för han!
Mys frukost på en sönda :)

Så overall ä de en helt klart godkänd helg!! Happy =)

Over and Out

2 kommentarer:

  1. ni är så gulliga små ungdomar! :D saknar er!

    sv; tack så jätte mkt sis! Du får hjälpa mej med en fotorunda snart igen, har lagt ner fotandet ganska mkt eftersom jag typ aldrig har tid :(

    SvaraRadera
  2. Tack Sis! Saknar dej me :)
    Självklart ska ja hjälpa dej me en foto runda :D

    SvaraRadera