fredag 29 juli 2011

roadtrip

Igår blev de en roadtrip till Växjö. Väldigt sådär spontant.
Sara ringde o va inte på sitt gladaste humör, hon ville att ja skulle komma. Så då gjorde ja de. Vill ju allti ställa upp för mina systrar, alla, oavsett va de handlar om lr var de befinner sej i världen. Ja kanske inte kan åka jorden runt för att komma, men på ngt sätt ser ja till att lösa de. O finnas där för dem. För de ä väl därför man har systrar? För att finnas o stötta o ställa upp?
Älskar alla mina systrar! Skulle gå genom eld o vatten för dem. O när de inte mår bra o behöver mej så finns ja allti där. Även om ja kanske inte allti har dem bästa råden, så vill ja allti finnas där.

Som tur va så mådde Sis bättre när ja kom fram, så blev inte så mycke allvarligt snack. Men vi prata ändå igenom de som hänt. Så nu mår hon förhoppningsvis bättre ändå!
Så de blev lite soft häng, sov över där. O dan efter drog vi in till stan o shoppa loss lite. Dock inte ja, eftersom ja i all hast körde iväg från min plånbok. Men snälla mamma låna ut lite pengar när ja till slut hittade en sak som kommer att fullända mitt renoverade kök!! Yeay!! Tack mamma!!

Nää, nu ska ja gå o väcka min gubbe o se va han vill ha till midda :)

Over and Out

1 kommentar: