måndag 4 juli 2011

Sommar jobb

Ida va första dan på mitt nya sommar jobb.
De gick över förväntan tycker ja! Trevligt jobb :) Kommer att gå kalas bra dessa veckor!

Imorn kommer bli ett riktigt gris (da) pass.. Jobbar 06.30-16.00 på mitt sommar jobb. O sen 17.00-21.30 på hemtjänsten på kvällen. Urk. Dum fan som ja ä! Skulle inte tackat ja! Men om ja säger nej så kommer de ju bara ringa nån annan nästa gång. Måste ju ställa upp så mycke som möjligt.
Men de kommer gå bra :)
Ja ä en stark o bra brud! :D

Ska nog åka en sväng till affären o se om de har ngt gott som ja vill ha till midda kanske? :)
Men Sibylla ä ju allti gott ;)
För inte tänker ja laga mat låda till min sambo inte. Vrf ska ja göra de, när han inte ens kan plocka ur diskmaskinen o plocka in smutsig disk i den?? Va va va??
O eftersom han jobbar kväll denna vecka får ja äta själv, hela veckan :( Så då kan han få laga till sin egna låda imorn innan jobbe!
Fast. Nää. Ja kan inte va så elak mot min fina fina M! Min alldeles underbara(när han väl plockar in disken) fina sambo :)

Nope, nu får de va nog av detta. Åka o handla käk :)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar