söndag 10 april 2011

Nice weekend

I fredas blev de som sagt fredas mys!
O på lördan så lagade min underbart fina o otroligt duktiga sambo kycklingpaj till mej :) Ni som känner min sambo vet ju om att hans matlagnings skills inte ä så välbegåvade. Han säger själv att han inte ä en duktig kock o vistas inte såå ofta i köket på eget bevåg. MEN! Nu fråga ja snällt om han ville va me o lära sej, o de ville han. O han lagade en såå god kycklingpaj! Den va verkligen mumma!
Såå. Nu ska ja nästintill tvinga honom till att laga mat åt mej :)
Han kan mer än va han vet den där mannen :-)

Ida(sönda) så skulle vi ta en liten roadtrip till min mormor. Ja kände mej bättre efter operationen, o ville ut från dessa fyra väggar. De va väldigt trevligt att hälsa på mormor o få god mat =) Hon hade även varit en sväng till Tyskland så hon har kirrat mitt dricka till Elmia :) Göttans! Ja hoppas ju verkligen verkligen att ja kommer va 100% frisk tills dess. Men de ä ju om två helger. Så de ä ja. De måste ja va! Så de så.
Anyway, så kände ja efter att vi kommit hem från mormor att denna roadtrip blev liite för mycke för mej. Såå. Detta har resulterat i att ja nu har ont. Väldigt ont.
Men ja antar att de ä sånt man får ta...??

O detta har även resulterat i att min sambo inte vill att ja ska jobba denna vecka heller. Suck. Ja ä en arbetsmyra. Men me tanke på att de ä ett tungt arbete, o att de ibland kan va väldigt enformiga arbetsställningar som inte ä bra för mej. Vill han att ja ä hemma så att ja blir helt helt frisk.
För, som han säger, ä de inte bra om ja börjar jobba för tidigt. Då de kan bli komplikationer o ja blir sjukskriven längre.
Vi får se hur de blir me den saken.
Ja vill jobba. Ja vill bli frisk.

Anyway. Så älskar ja min underbara sambo som bryr sej så mycke om mej :)
Så nu ska ja krypa ner till honom i sängen o sova gott!!

Over and Out

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du kryar på dig snabbt så du snart kan komma tillbaka till vardagen som du vill ha den! Hälsa Krim från oss = )

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke! Ja gör mitt bästa :)
    Han hälsar så gott tillbaka!

    SvaraRadera