fredag 22 januari 2010

Fredags mys?

Ååh, jobbe ida på em va seeegt! Kunde bara tänka på att de va freda. Lr ah, kunde inte sluta tänka på de. Radion påminde mej ju hela tiden.. Hua. De kunde verkligen inte prata om ngt annat! Usch :( Man ville bara hem!
O hem kom ja till slut. Efter lite om o men.

O då så blev de en lååååång dusch me massa lukta gott på kroppen =) De va sååå skönt att bara ta hand om sej själv. Inte behöva stressa ut ur duschen! Nice!
När ja va färdig så blev de ett (två-tre-fyra.....) glas vin o hög skön musik. O sen ta hand om min kropp ännu mera! Hår inpackning, torr skrubb o sen body lotion. De kan min kropp behöva denna årstiden! O så bra de känns nu =)
Riktigt fredas fin! O alldeles len på köpet ;) haha.

Nu behövs de en påfyllning av mitt glas!

Over and Out!

1 kommentar:

  1. Shit va sugen jag blev på vin nu haha.. Ska nog ta mig ett glas ;) Vi får ta den där fikan nån dag tycker jag allt! Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera