lördag 20 december 2008

On Malins request

Ja. På begäran av Malin - http://pinglish.blogg.se/ skulle ja inte avslutat min blogg.

Malin säger:
Va fasen har du tagit bort din blogg för? :P

De va min syn när ja logga in på msn. Så, här ä ja igen.

Läste igenom hennes blogg o såg att hon fått böter för att ha kört för fort. 17 km. Hela 17 km för fort på 80 väg. Iofs när Henke kom hem från trippen så berätta han de, men ja fatta aldri att hon fått böter?
But anyway, ja ä glad. Ja ä glad att Malin fick böter o inte ja. Skadeglad, inte glad.
De ä aldri roligt att få böter! Tro mej. Ja vet (parkeringsböter).
Meen ändå! För ja satt här o läste igenom hela historien, o kom på att imorn den 21:a december.
DÅ har ja haft mitt körkort i 2 år! OCH ä allstå då säker från min prövotid :D Wei!
Så de ä absolut inge illa ment mot Malin! Kan hända alla :o)

O eftersom de va 2 år sen ja tog körkort imorn, då ä de allstå 2 år sen (igår) som ja va i Thailand me Henke. Åkte dit den 3:de o kom hem den 19:de. Shiit va tiden går!!
Tss, sikka minnen. Kom hem den 19:de, körde halkan den 20:de o körde upp den 21:a. O klara både teori o uppkörning på första försöket. Inte illa :D

Nepp, nu ska ja laga lunch, sen ska ja gå o jobba vid halv 2. Segt. Jobba en lörda. OCH imorn. BläBlä

1 kommentar:

  1. Haha just precis;) Fan bara mobba mig på de där viset med mina böter:(

    SvaraRadera