fredag 11 september 2009

Sjuk. . .

Ida har varit en hemsk da. I natt sov ja inte alls bra, svettas hela tiden o va jätte varm men frös som satan(hade två täcken på mej). O på jobbe så va de allmänt jobbigt att jobba. O mellan passen decka ja om o om igen i soffan!
Tror ja håller på att bli sjuk :/ Vill inte va sjuk! Hinner inte va sjuk iaf ! Har så mycke som ska göras innan flytt o sånt skit. Mina mandlar ä stora som äpplen, o de kan aldri båda gott!
Kan knappt svälja mitt te :( Fy sjutton!

Nån som har tips på va man kan göra hemma för att halsen ska bli bättre? (förutom honung i teét, de måste va de äckligaste som finns!!) Men annars ä allt välkommet :)


Ida blir ja av me min box. Så då har ja inga kanaler längre! Men ja klarar mej nog 2 ½ vecka utan :) Lr va tror ni? ;) Har ju allti mina filmer! Kanske ska kolla om min Förhäxad Box i brist på annat att titta på =) 8 säsonger, de tar nog kanske 2 veckor att kolla på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar