torsdag 5 mars 2009

I wanna kill my self. That´s it.

Oj va de händer mycke i mitt liv nu. Hinner inte me att sitta vid datan.

Igår ville ja rent ut sagt ta livet av mej, de hade inte spelat så stor roll om ja gjort de. För ja vet att mina älsklingar(sally o nikita) skulle få de bra. O de ä huvudsaken.
Ja va så fruktansvärd arg igår efter att den där jädra fittan förstörde min hand! Helt fucked up blev handen. O va ja ångrar i detta nu att ja inte slog tillbaka. De ä iofs inte rätt. Ja har allti varit den som tagit emot slag, men hon hade faktiskt förtjänat att få smaka på sin egen medicin!! Men gjort ä ju gjort. Iaf, efter att hon slagit mej så bara vällde allt upp inom mej. Började tänka as mycke på mitt liv, speciellt jobbet. Ä de verkligen de här ja vill göra? Hur länge ska ja jobba här? Trivs ja EGENTLGEN me mitt jobb? Ja, ni kanske tänker: Klaga för fan inte, du har ett jobb. Jo visst, men ja gör hellre ingenting o ä lycklig än att göra en massa o va olycklig. Så ä de bara. Men i dessa tider ska man nog hålla hårt i jobbet, även att de tär en massa på mitt psyke. O de ä illa, men va gör man? De kom mer därtill, som inte handla om jobbet, men de orkar ja inte skriva om.
Och nej, inget av det handlar om Henke. Bra, så har vi klargjort den biten.

Valpkurs ida då. Va kul, men känns lite som att ja kastar pengar i sjön. Nikita kan allt, fast dock då inte me störnings moment. Men de hade ja ju kunnat träna på själv. O sen gå en lydnads kurs ist. Lr ah, ja vet ju inte så mycke. Men de känns så nu iaf! De rer sej allti till slut =) Efter mycke om o men.

Fick The Call i förmiddas. Dagen blev framflyttad tills imorn, o inte nästa onsda. Undra hur detta ska gå? Allt rer sej ju till slut, men ja undrar ja. De märks imorn kväll om allt gått som de ska..

Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar