onsdag 18 mars 2009

hum

orka me alltså! Palla som en kompis säger.. Har avslutat mitt konto på Facebook. Orka alltså! Va ä de man gör? Egentligen så snokar man bara runt o skriver i varandras loggar. Kollar på bilderna, o kommenterar varandras statusar. O de ä lite jobbigt. Varför inte bara skriva på msn om man vill personen ngt? Ja förstår mej inte på internet ibland alltså. Sjukt.

Åh så va min lilla pärla ute på annons! Inte för att ja tror att de kommer gå att bli av me henne, men ja hoppas. Min far ringde mej o hade lösningen på mitt problem. Ansåg han.
Citat: " Ta bort din hatthylla o dina högtalare o fan allt du har där bak". Alltså tyckte han att ja ska ta bort min bas låda, mitt slutsteg o mina 6.9 or. O så kände han tydligen någon som kunde svetsa ihop ett galler åt mej. Så att Nikita får plats, o inte kommer fram in i bilen. Mm, lät jäätte bra kära far! Lr inte. Ja lever för mitt ljud i bilen. Ja har inte haft en enda bil utan bra ljud. O nu när ja har en tävlings bas låda, ska ja "offra" den då? Ah, de kanske ja skulle. Ja har ju trots allt en hund att tänka på. Men de smärtar ändå i hjärtat. För ja lever som sagt för ljudet. O att kombinera ljud o kombi, de vore ju bra. Såå, ja kom fram till att ja ger min pärla ett försök! Ja sätter ut na på blocket, o får ja de ja vill ha. Då säljer ja henne. Men får ja inte de ja vill ha, då får ja fixa idén min far hade. Men de suger.
O sen om ja nu skulle ta ur lådan o allt ljud där bak. Då måste ja se till att laga min bagage lucka. För den skärvar lite granna. Vill inte allti öppna sej lr stänga sej. O ja har försökt att fixa den. Men icke vill den va me. Palla alltså!

Nu ä de bestämt iaf. Ja ska till Mörsil efter påsk. Hoppas ja iaf. Går allt som de ska, så åker ja uppe en vecka me Tilda! O Nikita så klart! Hitta till slut nån som kunde följa me mej =) Så de ä va ja ser fram emot nu! Hoppas Hoppas Hoppas! Har ju inte vatt där sen i somras. Men vi får se hur de urartar sej :)

Ja hoppas vi inte bara står o trampar på samma ställe?

Fortsätt blicka framåt

1 kommentar:

  1. haha va inte så nedlåtande mot facebook, hallå me like ;) haha

    Ja blicka framåt, that's the best och om du står och trampar, byt steg ibland ;) Annars trampar du dig kanske ner till kina höhö

    Jag hoppas på en roadtrip, grrrr :D Vore grymt ;)

    SvaraRadera