onsdag 16 december 2009

Ord i mitt huvud, i min själ, i mitt minne. I mitt hjärta. . .

"Hon byggde en väg utav falska skratt, men bakom fasaden va de mesta svart.
Från löften o svek blev hon självdestruktiv, o i rop på hjälp sökte hon ta sitt liv.
Ja hoppas att hon vill komma till ro, innan skalet spricker o faller ihop, va ingen annan vet ä att sanden rinner ner.
Om tomglaset blir tomt så finns hon inte mer.
Detta ä en saga utan lyckligt slut. Ingenting blir nånsin som de va förut, men den som blundar slipper se hur de ser ut.
För vem bryr sej om en saga utan lyckligt slut?"

"Ja borde ha förstått när du tittade bort.
Att allting har ett slut, att allt de vackra ä kort."

"Vi hade de underbart ett tag, i den långa väntan på slutet."

"This day I thougt I never will get through. I (did´nt) got (get) over you."

"Ja får lixom ingen ordning på mitt liv
De kan va så förfärligt, de kan va så bra
Om nätterna har ja förskingrat så mycke förstånd
De kanske va pundigt, de kanske va bra
Ja får lixom ingen ordning på mitt liv."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar