tisdag 20 oktober 2009

R.I.P Golfen

Åkte opp till Robin i fredas. Jagade me han, Mårten o Mattias i lördas morse. Vi gick drev me 5 hundar, de va riktigt kul! Men tyvärr så blev de inge skjutet för dem. Men vi hörde o såg djur =) Jobbi terräng va de allt oxå! Men de tackar rumpa o lår för!
Sen på söndan så släppte vi Bosse. De va ju kul, erhm. Jagade Bosse ett tag me! Haha, jakt maskin!!

På lörda eftermiddan skulle ja åka o hälsa på Amanda o hennes hästar. Kommer ca 1 km från Robin, sen kommer de en älg rakt över vägen, o ja väjer. Rakt in i tre träd. Så de blev Norrköpings akuten på kvälla! Men allt såg väl bra ut. Inga större skador. Ja lever iaf! Kunde gått mycke värre. O de ä ja tacksam för att de inte gjorde! Men min lilla bil blev de dessvärre bara skrot av :( Min lilla golf. De ä illa. Ska de lixom bli en fjärde golf som kommer in i mitt liv nu? Eller? :)

Nu till helgen hoppas ja att ja hittar en bil ja kan få låna. Så ja kan åka o hälsa på Robin igen, ska ta me mej min babe! O se va min lilla maskin går för :p Hoppas hon hittar ngt djur hon kan driva ut till dem, så vi får nån midda på bordet :) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar